ذر، عادل و نجفی، محمد (1384). رتبهبندی مناطق بانک با استفاده از روشهای MADM، دومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد، تهران،
https://civilica.com/doc/23857
ابوالمعصوم، محمد، مشبکی اصفهانی، اصغر و نعامی، عبدالله (1399). ارائه مدل بازاریابی هوشمند در شرکتهای سرمایهگذاری (مورد مطالعه: گسترش پایا صنعت سینا). تحقیقات اقتصاد کشاورزی، جلد 13، شماره 1، 278-261.
تفضلی، فریدون (1388). رتبهبندی صنایع در بخش تعاون با توجه به شاخصهای توسعه محور تأثیرگذار بر افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور، فصلنامه تعاون، سال 20، شماره 210 و 211، 16-1.
پهلوانی، علی (1388). اولویتبندی سرمایهگذاری با استفاده از روش تصمیمگیری گروهی TOPSIS سلسله مراتبی در محیط فازی، نشریه مدیریت صنعتی، 1(2): 54-35.
حسینی کشکوئیه، سید محمود، اسدی، غلامحسین، حمیدی زاده، محمدرضا و مقدسی، محمد (1395). طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 27، 49-31.
درخشان، شهرزاد و محمدی، پرستو (1394). اولویتبندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرحهای سرمایهگذاری خطرپذیر، نشریه مدیریت نوآوری، 3(4)، 152-131.
رئیس دانا، فریبرز، بهاری جوان، معصومه و آذری محبی، رضا (1382). رتبهبندی صنایع کشور با توجه به ظرفیت تجارت خارجی هر صنعت. پژوهشنامه اقتصادی، 3(2): 112-71.
سلیمی فر، مصطفی و شیرزور، زهرا (1387). شناسایی و تحلیل مزیتهای رتبهای صنایع در استان خراسان، فصلنامه بررسیهای اقتصادی، 5 (1): 87-65.
صادقی شاهدانی، مهدی و موسوی بررودی، سید مهدی (1395). نقد ساختار صنعتی آسیبپذیر در ایران و اولویتبندی صنایع بر اساس اقتصاد مقاومتی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، ویژهنامه اقتصاد مقاومتی، سال هفدهم، 44(1): 101-83.
صنایعی، علی و معلم، سپهر (1381). رتبهبندی فعالیتهای صنعتی استان اصفهان در تولید و صادرات بخشهای مختلف صنایع بر اساس مزیتهای نسبی و رقابتی، پژوهشنامه بازرگانی، 6(23): 72-37.
قدسی پور، حسن (1389). مباحثی در تصمیمگیری چند متغیره، فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP)، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران)
محمدپور، احمد (1392). روش تحقیق کیفی ضد روش 1، تهران: نشر جامعهشناسان، چاپ دوم، ص 181.
نوری، سید هدایت الله؛ بیک محمدی، حسن؛ تقدیسی، احمد و شفیعی، پروین (1389). اولویتبندی صنایع کوچک و کارگاهی مناطق روستایی شهرستان اردستان با روش دلفی، فصلنامه روستا و توسعه، 13(2)، ص 61-79.
واکر، اورویل؛ دابلیو.بوید، هاپر؛ مالینز، جان و کلود لرش، ژان (1394). (استراتژی بازاریابی با رویکرد تصمیم محور). ترجمه سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، چاپ ششم، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، 201-199.
هوشمند، محمود و خدادوست حسین (1387). رتبهبندی صنایع فهرست شده در بورس و اوراق بهادار تهران بر اساس میزان برخورداری از شاخصهای مطلوب. مجله دانش و توسعه، 18(24): 210-190.
Albadvi, A., Chaharsooghi, S. K., & Esfahanipour, A. (2006). Decision making in stock trading: An application of PROMETHEE. European Journal of Operational Research, 177 (2). 673–683. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2005.11.022
Azeem, M., Ahmed, M., Haider, S., & Sajjad, M. (2021). Expanding competitive advantage through organizational culture, knowledge sharing and organizational innovation. Technology in Society, 66, 1–10. https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2021.101635
Barbieri, E., Di Tommaso, M. R., Tassinari, M., & Marozzi, M. (2018). Selective industrial policies in China: investigating the choice of pillar industries. International Journal of Emerging Markets, 16 (2). 264–282. https://doi.org/10.1108/IJOEM-02-2018-0105
Chhimwa, B., Bapat, V., & Gaurav, S. (2021). Investors’ preferences and the factors affecting investment in the Indian stock market: an industry view. Managerial Finance, 47 (5). 723–744. https://doi.org/https://doi.org/10.1108/MF-12-2019-0603
Claessens, S., Djankov, S. D., & Klingebiel, D. (2005). Stock Markets in Transition Economies. SSRN Electronic Journal, 5, 1–32. https://doi.org/10.2139/ssrn.240703
Díaz, B., Moniche, L., & Morillas, A. (2006). A fuzzy clustering approach to the key sectors of the Spanish economy. Economic Systems Research, 18 (3). 299–318.
https://doi.org/10.1080/09535310600844375
Farhan, H., Tolouei-Rad, M., & Osseiran, A. (2016). Use of AHP in decision-making for machine tool configurations. Journal of Manufacturing Technology Management, 27 (6). 1–28. https://doi.org/https://doi.org/10.1108/JMTM-02-2016-0028
Goyal, P., Rahman, Z., & Ahmad Kazmi, A. (2015). Identification and prioritization of corporate sustainability practices using analytical hierarchy process. Journal of Modelling in Management, 10 (1). 1–33. https://doi.org/https://doi.org/10.1108/JM2-09-2012-0030
Hirschman, A. O., & Lindblom, C. E. (1962). Economic development, research and development, policy making: Some converging views. Behavioral Science, 7 (2). 211–222.
https://doi.org/10.1002/bs.3830070206
Mishra, V., & Singh, V. (2015). Selection of appropriate electronic banking channel alternative : critical analysis using analytical hierarchy process. International Journal of Bank Marketing, 33 (3). 1–20. https://doi.org/https://doi.org/10.1108/IJBM-09-2013-0099
Mora Cortez, R., Højbjerg Clarke, A., & Freytag, P. V. (2021). B2B market segmentation: A systematic review and research agenda. Journal of Business Research, 126 (February 2020). 415–428. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.12.070
Porter, M. E. (1998). Competitive strategy: Techniques for analysing industries and competitors. In Industrial Marketing Management (Vol. 11, Issue 4). Free Press. https://doi.org/10.1016/0019-8501 (82)90025-6
Saaty, T. ., & Vargas, L. . (2012). Models, Methods, Concepts & Applications of the Analytic Hierarchy Process (Second Edi). Springer US. https://doi.org/10.1007/978-1-4614-3597-6
Saaty, T. L. (2008). Decision making with the Analytic Hierarchy Process. INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICES SCIENCES, 1 (1). 82–98. https://doi.org/10.1504/ijssci.2008.017590
Shah, S. A., Azhar, S. M., & Bhutto, N. A. (2020). Halal marketing: a marketing strategy perspective. Journal of Islamic Marketing, 11 (6). 1641–1655. https://doi.org/10.1108/JIMA-11-2018-0211
Simkin, L. (2008). Achieving market segmentation from B2B sectorisation. Journal of Business and Industrial Marketing, 23 (7). 464–474. https://doi.org/10.1108/08858620810901220