اندرز، والترز (1386). اقتصادسنجی سری زمانی با رویکرد کاربردی، ترجمة مهدی صادقی و سعید شوالپور، تهران: دانشگاه امام صادق(ع).
                                                                                                                باستانیفر، ایمان (1393). «آزمون ناسازگاری زمانی در اقتصاد ایران»، تحقیقات اقتصادی، 49(4)، 699 ـ 727.
                                                                                                                حیدری، محمدرضا و باستانیفر، ایمان (1393). «مبادی کلامی و فقهی مدیریت انتظارات تورمی در بانکداری اسلامی»،بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی.
                                                                                                                قانون پولی و بانکی کشور (1392). بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران.
                                                                                                                قانون برنامههای پنجسالة اول توسعة اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲).
                                                                                                                قانون برنامههای پنجسالة دوم توسعة اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1374 تا 1378).
                                                                                                                قانون برنامههای پنجسالة سوم توسعة اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1379 تا 1383).
                                                                                                                قانون برنامههای پنجسالة چهارم توسعة اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1384 تا 1388).
                                                                                                                Al-Nowaihi, A. & Levine, P. (1994). Can reputation resolve the monetary policy credibility problem? Journal of Monetary Economics, 33, 355-380.
                                                                                                                Barro, R.J. & Gordan, D.B. (1983). Rules, Discretion and Reputation, In a Model of Monetary Policy, Journal of Monetary Economics, 12, 101-121.
                                                                                                                Bordo, M.D. & Siklos, P.L. (2014). Central Bank Credibility and Reputation: An Historical Exploration, Presented at the Norges Bank Conference.
                                                                                                                Cabral, L.M.B. (2005). The Economics of Trust and Reputation: A Primer, New York University and CEPR, Available at www.stern.nyu.edu.
                                                                                                                Chari, V. & Kehoe, J.P. (1990). Sustainable Plans, The Journal of Political Economy, 98(4), 783-802.
                                                                                                                Fields, P.L. & Fraser, D.R. (2004). Effects of IPO mispricing on the risk and reputational capital of commercial banks, Review of Financial Economics, 13, 65-77.
Gerlach, S. (2003). Recession aversion, output and the Kydland-Prescott Barro-Gordon model, Economics Letters, 81, 389-394.
                                                                                                                Gaillard, S.G., Louisot, J.-P. & Rayner, J. (2009). Managing reputational risk- A cindynic approach, Reputation Capital, DOI 10.1007/978-3-642-01630-1_9,© Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
                                                                                                                Ireland, P.N. (1997). Sustainable monetary policies, Journal of Economic Dynamics and Control,22, 87-108.
                                                                                                                Kydland, F. & Prescott, C.E. (1977). Rules Rather Than Discretion, The Inconsistency of Optimal Plans, Political Economy, 85(3), 473-492.
                                                                                                                Li, J.L. & Yongming, T.G. (2009). A reputation strategic model of monetary policy in continuous-time, Journal of Macroeconomics, 31, 523-533.
                                                                                                                Loisel, O. (2008). Central bank reputation in a forward-looking model, Economic Dynamics & Control, 32, 3718-3742.
                                                                                                                Mendonça, H.F. (2009). Inflation targeting credibility and reputation: The consequences for the interest rate, Economic Modeling, 26,1228-1238.
                                                                                                                Moore, W.J., Newman, R.J. & Turnbull, G.K. (2001). Reputational capital and academic pay, Economic Inquiry,39(4),663-671.
                                                                                                                Pesaran, H.M. (1987). The limits to rational expectations, Basic Blackwell, Oxford, U.K.
                                                                                                                Schonfeld, S. & Reinstaller, A. (2007). The effects of gallery and artist reputation on prices in the primary market for art: a note, Cult Econ, 31, 143-153.
                                                                                                                Sibert, A. (2003). Monetary Policy Committees: Individual and Collective Reputations, Review of Economic Studies, 70, 649-665.
                                                                                                                Tabellini, G. (2005). Finn Kydland and Edward Prescott’s Contribution to the Theory of Macroeconomic Policy, Scand, Journal of Economics, 107(2), 203-216.
                                                                                                                                                                                                                                Zagirgos, E.T. (2001). Economics of Dynamic Pricing in a Reputation Brokered Agent Mediated Marketplace, Electronic Commerce Research, 1, 85-100.
                                                                                                                Zaccour, C.D.G. (2009). Investment in Tourism Market and Reputation, Journal of Public Economic Theory, 11(5), 797-817.